Produkty pro spolupráce s dodavatelem (16)

Logistické Poradenství

Logistické Poradenství

Konzultace k logistickým projektům v rámci výběrových řízení a jejich realizace
Provoz dodavatelského řetězce

Provoz dodavatelského řetězce

Dodavatelské řetězce mohou být dostatečně složité, poslední věc, kterou potřebujete, je více složitosti od konzultanta. Naším cílem je udržet náš přístup jednoduchý a poskytnout vám skutečné, hmatatelné výsledky.
Řízení dodavatelského řetězce

Řízení dodavatelského řetězce

Vasileiadis Shipping Agency nabízí služby správy dodavatelského řetězce, které zahrnují návrh logistických procesů a hledání přepravních a 3PL společností. Služby správy dodavatelského řetězce zajišťují hladký a efektivní transport vašich nákladů, s cílem zvýšit efektivitu a ziskovost.
Certifikát ISO 14001 - Certifikát kvality životního prostředí ISO 14001

Certifikát ISO 14001 - Certifikát kvality životního prostředí ISO 14001

KALİTÜRK® vám nabízí Certifikát environmentálního managementu ISO 14000, který není standardem produktu, ale standardem systému a zaměřuje se spíše na to, jak je něco vyrobeno, než na to, co je vyrobeno. Základem je sledování a neustálé zlepšování environmentálního výkonu. Podmínkou je dodržování podmínek definovaných příslušnými předpisy a zákony týkajícími se environmentálních faktorů. Pokud bychom měli definovat systém environmentálního managementu ISO 14001:2004 (EMS), uvedli bychom následující: 1. Systém environmentálního managementu je cyklus neustálého plánování, provádění, přezkoumávání a zlepšování činností, které organizace provádí za účelem splnění svých environmentálních závazků. 1.1. Environmentální výkon nezohledňuje názory a zájmy zainteresovaných stran. Proto se příležitosti ke zlepšení rozšiřují pouze z pohledu snižování negativních environmentálních dopadů na zahrnutí vlivu vzdělávání a společenské účasti na činnosti a chování organizací.
externí CMO

externí CMO

Řešení pro strukturování vašeho marketingu, bez fixních nákladů! Strategie, operační nasazení a konkrétní výsledky. Jsme váš externí marketingový ředitel, přizpůsobený vašim potřebám.
Organizační model podle zákonného dekretu 231/01 - Poradenství zaměřené na implementaci organizačního modelu 231

Organizační model podle zákonného dekretu 231/01 - Poradenství zaměřené na implementaci organizačního modelu 231

D.lgs. 231/01 definuje správní odpovědnost podniku a/nebo společnosti za trestné činy spáchané správci, vedoucími pracovníky, zaměstnanci v zájmu nebo ve prospěch samotného subjektu. Odpovědnost (a tedy sankce) může být vyloučena nebo alespoň zmírněna, pokud subjekt prokáže účinné a konkrétní uplatnění modelu organizace, řízení a kontroly podle D.lgs. 231/01 a že zřídil Orgán dohledu (OdV), jehož úkolem je dohlížet na něj. S&P Coop poskytuje následující služby, jejichž hlavní fáze výstavby modelu mohou být zařazeny do následujících činností: - Fáze analýzy rizik; - Identifikace preventivních opatření; - Fáze návrhu preventivních opatření a jejich implementace; - Fáze školení, informování a šíření Modelu organizace a kontroly; - Fáze kontroly postupů a přezkoumání; - Fáze zřízení Orgánu dohledu (OdV)
Služby logistického poradenství

Služby logistického poradenství

Naši odborníci pomohou vaší firmě vybrat nejvhodnější variantu logistických řešení na základě analýzy dat a parametrů projektu, přičemž zohlední obchodní úkoly na vybraném trhu.
DOPRAVA, LOGISTIKA A SKLADOVÁNÍ

DOPRAVA, LOGISTIKA A SKLADOVÁNÍ

Odborníci na komplexní logistiku, kteří nabízejí řešení pro národní a mezinárodní průmyslovou dopravu. Disponujeme širokým spektrem různých vlastních vozidel, která jsou určena k přepravě zboží, abychom zajistili bezpečné a včasné dodání. Společně s ATF můžeme provádět námořní, letecké a celní operace, čímž nabízíme našim klientům komplexní služby. V transportech JDG klademe důraz na nové technologie správy flotily, logistického řízení a sledování tras. Provádíme opatření pro sledování zásilek našich klientů. Naše vlastní zdroje nám umožňují flexibilitu, která přímo ovlivňuje naše náklady, což nám umožňuje nabízet konkurenceschopné ceny a efektivní služby.
Záruka nákupu s factoringem - Flexibilní alternativa k financování nákupu

Záruka nákupu s factoringem - Flexibilní alternativa k financování nákupu

Záruka nákupu s factoringem je rychlé řešení na míru od Svea jako alternativa k financování nákupu. Tato služba je určena pro velkoobchody, výrobce a malé a střední podniky, které nakupují u dodavatele, než budou moci objednávku připravit a dodat. Váš dodavatel tímto získává záruku platby za nákup. Tak můžete přijímat velké objednávky. A poté dostanete marži okamžitě zaplacenou prostřednictvím factoringu. A brzy se kvalifikujete, protože při žádosti jsou rozhodující čísla vašeho zákazníka. Jaké jsou výhody záruky nákupu s factoringem? - Jste si jisti zakázkou - Můžete využívat výhod nákupu, jako jsou slevy. Protože nákupní faktura vašeho dodavatele je zaplacena včas. - Okamžitě máte k dispozici své peníze na zakázku, takže můžete další nákup financovat sami. - Vaše správa pohledávek a kreditní riziko je převzato. Tak máte okamžitě větší sílu. Spolehněte se na Svea pro záruku nákupu s factoringem!
Implementace v Modelu Dopadu

Implementace v Modelu Dopadu

Po analýze procesů a návrhu procesů probíhá implementace ve společnosti. Hlavní důraz je kladen na podporu vašich zaměstnanců při ukotvení nových procesů.
Certifikace - Certifikační společnost

Certifikace - Certifikační společnost

Na jedné straně se ukázalo, že vytvoření systémů pro certifikaci produktů a služeb je velmi účinné, protože umožňuje přímý kontakt s spotřebiteli a zároveň poskytuje záruku pro spotřebitele. Dnes se v mnoha zemích světa, zejména v zemích Evropské unie, provádějí práce na certifikaci produktů a služeb. V Evropě Mezinárodní organizace pro standardizaci a v naší zemi Türk Standardları Enstitüsü vyvíjejí standardy, které směřují k tomu, aby organizace vyrábějící zboží nebo služby dodržovaly standardy a nabízely spotřebitelům kvalitní produkty a služby. Díky těmto standardům se zvyšuje povědomí o kvalitě a dodržování standardů u výrobních firem, zajišťuje se bezpečnost spotřebitelů a zároveň se vytváří možnost výběru pro spotřebitele při hledání spolehlivých produktů a služeb, čímž se předchází klamání v oblasti kvality.
Poskytujeme služby vyhledávání dodavatelů v Turecku s vysokou kvalitou, správnými produkty a konkurenceschopnými cenami.

Poskytujeme služby vyhledávání dodavatelů v Turecku s vysokou kvalitou, správnými produkty a konkurenceschopnými cenami.

Zjednodušte a rozšiřte své globální podnikání! Úspěch v podnikání spočívá ve spolupráci s těmi správnými dodavateli, cílení na správné trhy a rozvoji efektivních provozních procesů. V INTERNOVA nabízíme komplexní služby, které vás podpoří ve všech těchto krocích: Služby vyhledávání dodavatelů: Najděte nejspolehlivější a vysoce kvalitní dodavatele. Průzkum trhu a analýza: Získejte konkurenční výhodu díky podrobným informacím o trhu. E-commerce a B2B poradenství: Rychle rostěte v digitálním světě. Kontrola kvality a dozor: Zajistěte, aby vaše produkty splňovaly nejvyšší standardy pokaždé. Správa cel a logistiky: Zjednodušte své procesy dovozu a vývozu bez problémů. Importní poradenství z Turecka: Objevte nejlepší příležitosti na tureckém trhu. Služby akvizice zákazníků: Osvojte si potenciální zákazníky a rozšiřte své podnikání. Pokud jste připraveni rozšířit své podnikání na globální úroveň, jste na správném místě. INTERNOVA je zde s řešeními na míru, která vás podpoří na každém kroku!
Konzultační služby v oblasti dodavatelského řetězce a logistiky

Konzultační služby v oblasti dodavatelského řetězce a logistiky

Pomáháme jak poskytovatelům logistických služeb, tak podnikům a organizacím, které obsluhují, vyvíjet strategie dodavatelského řetězce a logistiky. Nabízíme komplexní službu od návrhu a vývoje strategie po její implementaci a počáteční podporu.
Samovyměření DPH - Poradenství

Samovyměření DPH - Poradenství

Jakmile optimalizujeme vaše logistické procesy, můžeme také přizpůsobit vaše procesy a uspořádat veškerou dopravu, jako jsou například expedice a skladování. Ale také vám pomáháme s potřebnými celními formalitami a otázkami samovyměřování DPH, protože víme, že tyto záležitosti mohou být složité. Poradíme vám ohledně kroků, jak si samovyměřit DPH, jak v případě přepravy z Evropy do zbytku světa, tak naopak. Tímto způsobem snižujeme ztrátu času a máte zajištěnou přesnost čísel.
Interpretace skupinových výborů - Tlumočení skupinových výborů

Interpretace skupinových výborů - Tlumočení skupinových výborů

Sociální dialog v rámci společnosti, která má pobočky mimo Francii – a tedy zaměstnance různých národností – je delikátní komunikační cvičení. Vyjednávání v rámci CGE vyžaduje vytvoření skutečného jazykového partnerství, v oblasti, ve které má Alto International dlouhé zkušenosti. Naši tlumočníci, překladatelé a technici zajišťují složitou organizaci těchto událostí a garantují pravidelnost a plynulost výměn mezi různými aktéry, od vedení po zaměstnance.
Logistické služby - Skladový transport a projektové operace

Logistické služby - Skladový transport a projektové operace

Skladový transport a projektové operace